Aktualni članki
Učinkovito vodenje prodajnega hladnega telefonskega klica

Finance, 20. 3. 2013, objavljeno z dovoljenjem uredništva

Sebastian Radetić Car

Na podlagi številnih prodajnih telefonskih klicev, ki jih dobimo z neznanih ali zasebnih številk, ter vzorcev, ki smo jih pri teh opazili, smo zbrali najpogostejše pasti, ki se skrivajo pri tako imenovanih hladnih telefonskih klicih oz. pri klicih novim morebitnim strankam.  Finance

Nanizali smo tudi nekaj nasvetov, kako lahko isto poveste drugače, bolj učinkovito.

Pripravite se na klic!

"Dober dan, kličem iz podjetja xyz. Želim govoriti z osebo, ki je pri vas dgovorna za..."

Kako bi vi odgovorili na takšen uvod? 

+ Preberite več

 
Telefonski (prodajni) klic - zlata priložnost za boljše prodajne rezultate ali izgubo stranke?

Finance, 6. 3. 2013, objavljeno z dovoljenjem uredništva

Sebastian Radetić Car

V času, ko nam uide več strank, kot nam jih uspe pridobiti, ima pridobivanje strank vse večjo vlogo.   Finance

Kljub vsem sodobnim medijem (družabna omrežja, skupna nakupovanja, spletno oglaševanje), prek katerih "lovimo" nove stranke in jim predstavljamo našo ponudbo, ter velikemu številu "tradicionalnih" prijemov (posebne ponudbe, katalogi, kartice zvestobe, tiskano in zunanje oglaševanje, nagradne igre,...) je telefonski klic še vedno zelo priljubljena metoda vzpostavljanja prvega stika s stranko.

+ Preberite več

 
Prenovite procese in izstopite iz vlaka smrti

Finance, 29. 2. 2012

Suzana Štular

Namesto brezglavega zategovanja pasu in prelaganja čedalje večje količine dela na čedalje manjše število sposobnih sodelavcev temeljito prevetrite notranje procese in način delovanja: ali res vsi zaposleni delajo le tisto, kar podjetju dodaja vrednost? 

V zadnjih treh letih se razmere na trgu ne spreminjajo kaj dosti: dejstvo je, da se je gospodarstvo - in s tem celotna družba - znašlo v povsem drugačnih razmerah za poslovanje, kot smo jih bili vajeni. Obdobja krize občasno prekine nekoliko mirnejše obdobje. Kot na vlaku smrti: po hudem padcu sledi nekaj metrov mirne vožnje po ravnem, nato sledi luping, pa strm vzpon do naslednjega padca ...

 

Preberi več ...
 
Kako se (ne) pogajati

Finance, 23. 12. 2011

Suzana Štular

Ne odgovorite na provokacije, žalitve in pritiske. Ohranite mirno kri in ne rušite svojega obrambnega zidu, svetuje Suzana Štular. V duhu dolgoročnega sodelovanja se je smiselno lotiti pogajanj tako, da bomo poslovni odnos lahko nadaljevali v prihodnje.

Najhujša nočna mora vsakega pogajalca so pogajanja, med katerimi druga stran prekorači ne samo mejo dobrega okusa, temveč lahko nekatera ravnanja opredelimo kot kazniva.

Preberi več ...
 
Nasvet: Kako znižati plače zaposlenim PDF natisni E-pošta

Finance, 25. 7. 2011

Dunja Turk

Po zakonu o delovnih razmerjih mora biti znesek osnovne plače določen v pogodbi o zaposlitvi, zato je ob znižanju treba skleniti aneks k pogodbi.

Za znižanje osnovne plače morate pridobiti soglasje zaposlenih, vendar strokovnjaki svetujejo, da pred tem ukrepom spremenite variabilno nagrajevanje, za kar aneks k pogodbi o zaposlitvi ni potreben. Zniževanje začnite pri vodstvu in vseskozi izdatno komunicirajte z zaposlenimi.

Preberi več ...
 
<< Začetek < Prejšnja 1 2 3 Naslednja > Konec >>

Stran 1 od 3

Vaš Partner, poslovno in kadrovsko svetovanje
Suzana Ester Car, s.p.

Kokra 54, 4205 Preddvor

T: 04 255 66 40
M: 051 43 99 76

E: suzana@vas-partner.si

Vaš Partner,
osebno in poslovno svetovanje, Sebastian Radetić s.p.
Kokra 54, 4205 Preddvor
T: 04 255 66 40
M: 051 32 89 62

Vaš Partner, osebno in poslovno svetovanje 
Sebastian Radetić Car s.p. 

Kokra 54, 4205 Preddvor 

T: 04 255 66 40
M: 051 32 89 62
Esebastian@vas-partner.si

money-back-guarantee_1