Aktualni članki
Vodstvo naj bo povezano z zaposlenimi PDF natisni E-pošta

Dnevnik, priloga Zaposlitev in kariera 21. 11. 2009dnevnik

Če oba konca piramide v podjetju nista povezana, potem zaposleni niso motivirani na pravi način  

Rim - Josepha McClendona, predavatelja, svetovalca in trenerja, sem imela priložnost spoznati na seminarju Sprosti svojo notranjo moč (Unleash the Power Within), ki ga izvaja v sodelovanju z Antonyjem Robbinsom, svetovno priznanim gurujem coachinga in osebnostne rasti, ki je med drugim delal tudi z nekdanjim ameriškim predsednikom Billom Clintonom.

Seminar naj bi udeležencem povsem spremenil življenje in sama lahko to potrdim. Gre za kombinacijo osebnostne rasti in napredka ter sprememb na poslovnem področju, ki nujno sledijo osebnemu napredku.

Vaš mladostni videz preseneča. Imate 56 let, a izgledate precej mlajši. Kako vam to uspeva?
(Smeh) To pogosto slišim in hvala za kompliment. Res bom čez nekaj dni star 56 let. Večina ljudi, s katerimi se srečujem, tega ne ve in me obravnava kot tridesetletnika.
Preberi več ...
 
Učinkovite zvijače za uspešne sestanke

FinanceFinance, 4. 9. 2009

V vsakem podjetju so sodelavci, ki lahko še tako skrbno pripravljen sestanek spremenijo v najhujšo nočno moro. Vendar lahko določen tip osebnosti obvladate z dokaj preprostimi ukrepi.

Zvone Zamujam
Zamujanje je stvar organizacijske kulture. Poznam podjetje, kjer vnaprej dogovorjena ura sestanka pomeni čas, ko se udeležencem pošlje e-sporočilo, naj pridejo, 15 do 20 minut pozneje pa se počasi zberejo. Tudi če je organizacijska kultura drugačna in se večina udeležencev zbere ob dogovorjeni uri, ima skoraj vsako podjetje tudi Zvoneta Zamujam. Ta ima vedno odličen izgovor, zakaj spet zamuja: nujen klic pomembne stranke, požar, ki ga je moral pogasiti, neodložljiv pogovor s pomembnim direktorjem. Zelo verjetno želi več pozornosti in si domišlja, da z zamujanjem povečuje svojo pomembnost, navadno pa povzroča med sodelavci le godrnjanje in občutek, da jim krade čas.
Najboljša obramba je pravočasni napad: v vabilu na sestanek jasno opozorite udeležence, da boste sestanek začeli točno, saj cenite njihov čas in jih ne želite zadrževati dlje, kot je nujno. Pozovite udeležence k enakemu spoštovanju časa. Zvonetu pa, če je le možno, dodelite "pomembno" vlogo na začetku sestanka: pustite mu sporočilo na odzivniku ali e-pošti, da ga vidite kot ključno osebo na začetku sestanka in bi bilo zato nerodno, če bi zamudil. V dnevni red vključite njegov prispevek na temo sestanka.

Preberi več ...
 
Na kaj paziti, ko ste prisiljeni odpuščati

FinanceFinance, 24. 7. 2009

Pri odpuščanju ne gre le za upoštevanje zakonodaje. Če se mora dober gospodar odreči delu "svojega največjega bogastva", tega verjetno ne stori tako, da se ga po hitrem postopku in za vsako ceno znebi. Ne, verjetno dobro premisli, kateremu delu bogastva se bo odrekel in kako bo to storil.

Za vodje je odpuščanje navadno ena težjih nalog. Požrite cmok in opravite profesionalno, saj se vam iskanje bližnjic in nekorektne odslovitve dolgoročno lahko maščujejo.

Preberi več ...
 
Koliko znaša 8 odstotkov vašega prometa? natisni E-pošta

Vodenje, Založba Forum Media, št. 1, julij/avgust 2009, str. 8


Novi, nemirni časi, ko je dinamika sprememb naravnost turbulentna, zahtevajo nove, inovativne pristope. Odločitve, ki so se še pred manj kot letom dni zdele smiselne, nas danes lahko pokopljejo. Morda boste morali v letu 2009 rezati stroške, pametni in drzni pa bodo iskali tudi svoje okno priložnosti.
Večina podjetij je ob močno spremenjenih in zaostrenih pogojih poslovanja sprejela restriktivne varčevalne ukrepe: znižanje plač, skrajšanje delovnika, rezanje ali ukinitev »stroškov« usposabljanja in izobraževanja, ukinitev brezplačne pijače  na delovnem mestu. V nekem podjetju so - da bi prihranili stroške elektrike! - odklopili avtomat za vodo. V nekaterih podjetjih so pričeli pritiskati na zaposlene z neizprosnimi in situaciji povsem neprilagojenimi cilji, marsikje so zaposlenim (ne)prikrito grozili. Ponekod so morali tudi odpuščati. Zaposleni res dajo več od sebe v takih pogojih?

Več >>


  
 
"Saj nima smisla..."

MQ, Revija Združenja Manager, št. 10, april 2009, str. 34 - 36

Brezvoljni, panični in prestrašeni zaposleni podjetja zagotovo ne bodo potegnili iz krize.

Negotova situacija v poslovnem svetu je dosegla stopnjo, ko marsikatero podjetje ne želi več (javno) načrtovati prihodka. Rezultati so težko predvidljivi, največja skrb vodstev podjetij je zagotoviti ustrezen denarni tok.Prvi odziv večine podjetij je „zategovanje pasu“. Pa vendar so krizni časi lahko tudi okno neverjetnih priložnosti, če jih znamo izkoristiti. Carnegie Steel, Hewlett-Packard in Microsoft so samo nekatera od podjetij, ki so nastala v različnih obdobjih v času krize in ustanovitelje teh podjetij pripeljala na lestvice najbogatejših ljudi.

Več... >>

 

 
<< Začetek < Prejšnja 1 2 3 Naslednja > Konec >>

Stran 2 od 3

Vaš Partner, poslovno in kadrovsko svetovanje
Suzana Ester Car, s.p.

Kokra 54, 4205 Preddvor

T: 04 255 66 40
M: 051 43 99 76

E: suzana@vas-partner.si

Vaš Partner,
osebno in poslovno svetovanje, Sebastian Radetić s.p.
Kokra 54, 4205 Preddvor
T: 04 255 66 40
M: 051 32 89 62

Vaš Partner, osebno in poslovno svetovanje 
Sebastian Radetić Car s.p. 

Kokra 54, 4205 Preddvor 

T: 04 255 66 40
M: 051 32 89 62
Esebastian@vas-partner.si

money-back-guarantee_1