Novice
eNovice št. 3, 2010
vas-partner-glava
 
Pozdravljeni .  

drevo Naše življenje je prepleteno z odnosi: naj bo to na delovnem mestu, v partnerstvu, z otroci, prijatelji, znanci…  Brez njih ne gre, saj prav v odnosih najdemo varno zavetje, toplino in ljubezen. Žal pa pogosto tudi trpimo, odnosi so lahko boleči ali vsaj neprijetni.

Ste si že kdaj zaželeli, da bi škarje in platno vaših odnosov  imeli v rokah vi?
Ne oklevajte… vzemite jih v svoje roke!

Na nizu praktičnih delavnic boste:
spoznali in ozavestili vzroke nesporazumov in pasti, ki prežijo na nas v odnosih ter prejeli praktična orodja, s katerimi boste postali kreator vaših odnosov.
17.9. Akademija čustvene inteligentnosti I.
20.9.Partnerska (romantična) ljubezen: Od  predstav in zablod do želene resničnosti
28.9. Akademija čustvene inteligentnosti I.
30. 9. Do energije in vitalnosti s prehrano
13.10. Komunikacija pri reševanju konfliktov
21.10. Akademija čustvene inteligentnosti II.
Število mest je omejeno, zato si svoje mesto čimprej rezervirajte na 031 603 525 ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

Zadnjič sem na kosilu v času malic za sosednjo mizo nehote ujela: "Sedaj pa nazaj  na tlako, kajne?".

Globoko sem se zamislila. Če je delo tlaka, pomislite, kako se šele počutijo sodelavci in stranke take osebe! Posebej, če je to vaš vodja. In tisto, kar je še bolj zaskrbljujoče, je to, da je takšnih pogovorov čedalje več. Hudo je, če ostanemo brez službe. Hoditi v službo pa je tlaka.

V podjetjih tako vedno pogosteje poslušam pritoževanje. Ni denarja za izobraževanje, situacija je negotova, odnosi pa... "Ah, da o odnosih ne govorim," je zadnjič zavzdihnila vodja v manjšem slovenskem podjetju. Podobno poslušam od prijateljic in prijateljev, iz različnih podjetij, slovenskih ali večnacionalnih, manjših ali večjih.

O pritoževanju in tarnanju  ter njunem negativnem vplivu na delovno vzdušje smo že pisali.Pri odnosih pa je zgodba pravzaprav še bolj enostavna. Odnose namreč vedno so-ustvarjamo tudi sami. To pomeni, da imamo vedno tudi moč vplivanja na to, v katero smer se bo odnos razvil. Kar je dobra novica, ker odnose potemtakem lahko tudi spreminjamo. Inobenem slaba novica, saj to pomeni, da se pravzaprav nimamo nad čem pritoževati. 

Na trgu obstaja precej orodij in tehnik, s katerimi si lahko pomagamo pri ustvarjanju odnosov, ki so nam všeč, v katerih se dobro počutimo in ki nam dajejo in ne jemljejo energijo. Naj bo to na delovnem mestu, doma, s prijatelji ali znanci, strankami ali sodelavci, otroci ali partnerjem. Enaka orodja lahko uporabimo v vseh situacijah. Če se tako odločimo. 

Ste opazili, da ste z nekaterimi ljudmi takoj "na isti valovni dolžini" ali da z nekaterimi sodelavci takoj "začutite kemijo"? Ne gre za nič drugega kot to, da ste si na nek način podobni. Morda imate enak delovni stil ali vas motivirajo enake vrednote. Odnosi s takimi ljudmi so nezahtevni, vam ne jemljejo energije in vas pogosto osrečujejo.

 

Potem pa so tisti, ki jih "enostavno ne razumete" ali pa "ste jim že tolikokrat povedali, pa vas ne razumejo".  In potem posmilimo, da to počnejo nalašč, samo da vas jezijo. Zelo verjetno vas resnično ne razumejo. Kot v primeru, ko mi je vodja zaupal, da se mu zdi, da ga eden od sodelavcev načrtno bojkotira. "Vsak mesec, ko mi sodelavec odda mesečno poročilo, mu potrpežljivo razložim, da je poročilo površno pripravljeno," mi je zaupal.Ko sem o tem vprašala sodelavca, je bil ta prepričan, da se ga vodja želi znebiti in da gre za mobing. "Sedaj sem pričel zbirati dokazila, če bom moral dokazovati, da je šlo za mobing. Ne vem, koliko časa bom še zdržal.Vsak mesec je teden dni pred oddajo poročila zame pekel. Poskušal sem že vse, pa mi vedno znova pravi le to, da je poročilo površno!"

Da se zgodba dejansko ne bi odvrtela na sodišču, sem vodji predstavili dve orodji: različne delovne stile in SDI (Strength Deployment Inventory). Ugotovila sva, da ima sodelavec delovni stil "Pohiti", medtem ko je delovni stil vodje "Naredi natančno". Kar je bilo za sodelvca že pretirano dodelano poročilo, je bilo za vodjo še vedno nenatančno. In po SDI je sodelavec moder, torej usmerjen v odnose, medtem ko je vodja rdeče-zelen. Vodja ima slepo pego za sistem vrendot, ki motivirajosodelavca. In obratno! Vodja je zahteval natančno poročilo, ki zajema vse možne podatke, obdelane do zadnje podrobnosti. Za sodelavca pa je bilo najpomembneje, da gradita dober odnos...

Zgodba se je srečno iztekla. Z ustreznim coachingom in pravimi orodji je sedaj odnos precej boljši. Verjetno nikoli ne bosta najboljša prijatelja, precej bolje pa razumeta eden drugega in vesta, kako se vesti, da bo odnos za oba izpolnjujoč in bosta lahko dobro sodelovala. Upam, da ne hodita (več) vsak delovnik "na tlako".

Se vam bere kot izmišljena pravljica? Prepričajte se sami!V sodelovanu s trenerko Polono Zupančič smo pripravili set krajših delavnic, ki smo jih posvetili prav odnosom. Krajše zato, da se jih lahko udeležite po delovniku in set zato, da svoje znanje poglabljate.

Ena od udeleženk je pred časom dejala: "Odkar imamo to orodje, se celo z najstniško hčerjo dobro razumem! Seveda se še vedno kdaj skregava, ampak sedaj tudi veva, zakaj in to ne vpliva več na najin odnos."

Prijetne odnose in uspešno jesen vam želim.

podpis

 

P.S.: Preberite tudi:

Suzana ŠtularKultura pritoževanja in tarnanja
Finance, 18. 6. 2010
Odprta komunikacija in možnost, da vsakdo pove, kaj ga moti, se na prvi pogled sicer zdi znamenje demokratičnosti organizacije, vendar lahko preraste v pravo nadlogo. Pritožbe vaših sodelavcev so lahko zlata priložnost za izboljšave, če jih spremlja tudi predlog rešitve.

Obiščite www.vas-partner.si

 

E-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

Če ne želite več prejemati e-novice Vaš partner, kliknite tukaj: [unsubscribe link]

 
eNovice št. 1, 2010

Je tudi vašo organizacijo, vaš tim prevelo nenehno pritoževanje in "jamranje", ki že najeda vašo dobro voljo in ogroža delovno vzdušje?

 

Izženite demone: zaustavite pritoževanje in jamranje


Če imate v podjetju veliko samoiniciativnih in pametnih ljudi, bodo zelo verjetno hitro našli veliko napak in pomanjkljivosti. In se pričeli pritoževati. S čimer načeloma ni nič narobe, dokler to ne postane del vaše kulture. Kultura pritoževanja ni samo neprijetna in negativno vpliva na delovno vzdušje, ampak je lahko  veliko bolj destruktivna.

Zaustavite notranje demone

Odprta komunikacija in možnost, da vsakdo pove, kaj ga moti, se na prvi pogled sicer zdi znak demokratičnosti organizacije, vendar lahko preraste v pravo nadlogo. Kronično pritoževanje vsevprek ne vodi več do rešitev, lahko pa vzame veliko dragocenega časa. Zaposleni se tako bolj posvečajo pritoževanju in iskanju napak, manj pa svojemu delu in strankam.

Kultura pritoževanja

Največja past kroničnega pritoževanja je, da kmalu ne ločimo več, katere napake in pomanjkljivosti je potrebno odpraviti, katerih pa se ne splača lotiti. Odpravljanje nekaterih pomanjkljivosti nam namreč lahko vzame več časa, denarja in/ali energije, kot je to še smiselno.

Zlato pravilo

Kako demone kroničnega pritoževanja zatreti že v kali, obenem pa pustili zaposlenim dovolj prostora in demokratičnega duha, da ostanejo samoiniciativni in motivirani, je vprašanje, ki žuli marsikaterega direktorja ali vodja. Odgovor je enostaven: vsako pritožbo naj spremlja tudi predlog rešitve!

To pravilo se izkaže za zeli uspešno, saj zagotavlja:

- temeljit premislek o tem, zakaj stvari stojijo, kot stojijo in koliko energije je potrebno, da jih spremenimo.
Mnogo stvari okoli nas ni popolnih, ampak za precej velja, da se ne splača, da jih odpravljamo ali izboljšujemo. Vložek je enostavno višji kot pričakovani rezultat.

- ločitev semen od plevela. Občutek, da vaši sodelavci lahko izrazijo svoje nezadovoljstvo ali opozorijo na problem, je neprecenljiv. Pa vendar, še tako učinkovit vodja ali tim se lahko utopi v poplavi pritožb. Naučimo se torej ločevati pritožbe, ki so smiselne od tistih, ki si ne zaslužijo naše pozornosti.

- neprekinjen tok dobrih idej in izboljšav. Če sodelavci lahko izrazijo svoje opažanja in predlagajo izboljšave, boste marsikaterega »hrošča« odkrili prej, predno vam bo pričel povzročati sive lase.

- iskanje rešitev namesto problemov. Usmerjenost tima v probleme pomeni kopičenje problemov. Usmerjenost tima v iskanje rešitev avtomatično pomeni tudi boljše in produktivnejše delovno vzdušje ter kreativno klimo.

- občutek pripadnosti in zavzetosti zaposlenih. S prevzemanjem odgovornosti za iskanje rešitev se bodo vaši sodelavci počutili bolj pripadne in bodo svoje delo opravljali bolj zavzeto.

 

 val

 

 

 

 

 

 
V sodelovanju s spletno stranjo Svet je lep vas vabimo na enodnevno delavnico:

CENTRIFUGA: Zavrti, ožemi, zasij!

Energija, dobro počutje in vitalnost so osnova za doseganje ciljev, upešnost in osebno zadovoljstvo. V poplavi informacij se hitro srečamo s težavo, kateremu pristopu zaupati, kaj nas bo res pripeljalo do našega cilja.

Ponujamo vam celovit pristop, ki smo ga sestavili na podlagi izkušenj. Na delavnici vam bomo predstavili enostavne učinkovite tehnike, kako v kratkem času:

kljukica
do več energije, elana in volje,
poiskati svojo "srečo",
oblikovati svojo postavo!

 Predstavili vam bomo tudi dokaz, da predstavljene tehnike delujejo!

Za vašo investicijo po posebni promocijski ceni za naročnike eNovic Vaš Partner boste dobili:

! strokovno izvedbo programa,
! možnost preskusiti tehnike in prijeme,
! zdravo vegansko kosilo,
! vadbo joge,
! cel dan dostop do zdravih in razstrupljevalnih napitkov in prigrizkov,
! darila, ki vam bodo pomagala skozi deset-dnevni izziv.

Vaša investicija:

27.marca in 24. aprila 2010: 120€  posebna promocijska ponudba za naročnike eNovic 85€ za eno osebo in 155€ za dve osebi!

15. maja 2010: 120€, posebna ponudba za naročnike eNovic: druga oseba 10% popusta!

Delavnica bo potekala v naših novih prostorih na Gradnikove brigade 11 v Ljubljani.

Več na Svet je lep.

Prijave in dodatne informacije: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. ali 051 43 99 76

 Prijetno in konstruktivno delovno pomladno vzdušje  vam želim.

 P.S.: Preberite tudi:



stularJe previdnost res (vedno) mati modrosti?
Finance, 4. 12. 2009
"Če je denar vaš up za neodvisnost, je ne boste imeli nikoli. Edina resnična varnost je zaloga znanja, izkušenj in sposobnosti," je vedel že Henry Ford.

 


Vaš Partner, poslovno in kadrovsko svetovanje
Suzana Ester Car, s.p.

Kokra 54, 4205 Preddvor

T: 04 255 66 40
M: 051 43 99 76

E: suzana@vas-partner.si

Vaš Partner,
osebno in poslovno svetovanje, Sebastian Radetić s.p.
Kokra 54, 4205 Preddvor
T: 04 255 66 40
M: 051 32 89 62

Vaš Partner, osebno in poslovno svetovanje 
Sebastian Radetić Car s.p. 

Kokra 54, 4205 Preddvor 

T: 04 255 66 40
M: 051 32 89 62
Esebastian@vas-partner.si

money-back-guarantee_1